SaraIdaSofia! -

Söndag!

Helgen är snart slut och det är ju alltid lika synd, helg är ju mys!! Men en ny vecka är på gång och eftersom Svea är inskolad och klar så "börjar" dagis imorgon!! Ska lämna hon vid 8 och sen hämta henne när jag slutar vid halv 2. Förhoppningsvis går det likabra som det gjorde i fredags!!

I fredags blev det idol och mys med grönsaker och dipp på hemmaplan å igår var också en mysig dag, middagsbjudning hos Rebecca å god mat var det =) Sen blev de givetvis några glas vin och jag känner mig lite mör idag =P men de går bra! Dock var jag väldig omotiverad på att kliva upp när loppan tyckte att det var morgon men sen när jag kollade på klockan och insåg att Svea hade sovit till 9 så klev jag upp utan att gnälla =P hon kunde ju likagärna ha vaknat vid 6-7 imorse!!

Idag blir en lugn dag, vi tar väl en prommis till skogsvägen 2 och hämta bilen som vi dumpade där igår.. Sen kanske vi gör en visit till Obbola =)
Sen väntar en mysig hemmakväll med mina finaste älsklingar!!

snart så kommer en "vill ha lista"
Har hittat massa fint som jag måste inskaffa till läggan..
Bilder kommer väl någondag framöver =P

Ha en bra dag! Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0