SaraIdaSofia! -

Soo adorable!

Vi var ut till min mor och far igår och då passade min mor på att fota loppan eftersom jag skulle beställa efter en förstoring men jag ville gärna ha ett jätte nytt kort, hur som haver så fixade mami detta och bilden blev som rubriken, so adorable!!
Så snart pryder denna donna väggen i hallen!! Kommer blii så fint =)



"Lik pappa men söt ändå" ;D

Nu sitter jag i soffan med min man som dock har slummrat till och kikar på true talent!
Loppan somnade vid kvart i 7 idag fast egentligen är ju då klockan kvart i 8, för ni har väl inte glömt att ställa tillbaka klockan 1 timme!? :)
Imorgon är vardagen tillbaka och jobbet kallar!
Blir nog en tidig kväll för mig idag för jag sjukt trött.. Jag å alex såg film igår och jag tror att klockan hann bli sisådär 3-4 innan vi kom isäng =P haha!! så kan det gå!
Näe nu ska jag kika tv. Hoppas ni haft en bra helg! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0