SaraIdaSofia! -

sura ruttna gubbar!

Jobbet är avklarat och loppan är hämtad på dagis!! Med de vill jag säga att nu har vi gjort helg =) inte helt fel ;)
Jobbet idag gick kanon och Svea gör framsteg på dagis för varje dag som går :)
Lägenheten är städad (igår) vilket innebär att jag kan njuta av helgen och inte ha några måsten =)

Angående min rubrik så måste jag yttra mig!! Detta är inte första gången det hänt och jag blir lika förbannad varje gång!!!! Hur som haver, jag skulle åka och hämta loppan på dagis och hamnade då i en korsning där högerregeln gäller, jag var den som alltså hade företräde, det kom givetvis en bil från min vänster men jag körde ut lite för att markera att "du får minsann stanna"
Detta visar sig vara en äldre karl, han blir uppenbarliigen förbannad och pekar fuck you till mig!?!?!
Vad är dealen.. det är ju jag som har företräde, hatar folk som inte tillämpar högerregeln å jag hatar nog mer sura gubbar som inte ens inser att dom gör fel utan tror att det är jag som gör fel!
Detta händer väldigt ofte här i holmsund och nästa gång någon gubbe/gumma pekar fuck you åt mig för att jag kör före dom (när jag har rätt till det) då ska jag banne följa efter dom tills dom stannar och berätta att dom kanske borde ta om körkoret!
Blä för er som inte kan högerregeln eller helt enkelt skiter i den!

Nu var det sagt och nu ska jag busa med världens bästa Svea! Ha en trevlig helg! PUssåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0