SaraIdaSofia! -

sweetare än sweet!!

Jobbet idag gick finemang och vips var klockan 1 och det var dags att åka hem, väl hemma tog jag en liten prommis med Turbo för att sedan hämta loppan på dagis! Där möts jag av en jätteglad tjej som vart glad hela dagen, sovit bra och ätit bra =) Känns huur bra som helst!!
Imorse när jag lämnade hon var hon ledsen i ca:3 min, jag hann inte ens gå ut från dagis innan jag hörde att hon började tjollra på!! Äntligen!!
Imorgon jobbar jag till 3 så då ska loppan vara där ända tills då och jag hoppas verkligen de går likabra som idag =)

Nu ska jag busa med loppan och kanske hitta på något spännande som en tur till lekparken eller något!
Ha en bra dag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0