SaraIdaSofia! -

1år och 1 dag

Igår fyllde vårat lilla hjärta 1 år, tiden springer iväg!! harregud :)
Tusen tack för en toppen dag och all uppvaktning av Svea!! magiskt!

Idag blev en lugn dag hemma till en början, Sveis tog sovmorgon till sisådär halv 10 =P Det vart en lång dag igår =P haha.. När alla farit hem var hon inte lite slut =P det är jobbigt med kalas :D
Hon var inte den enda som var slut efter gårdagens kalasande.. Direkt när vi la ner huvudet på kudden var det godnatt =P haha!!

Nu sover loppan och min man han lagt sig han också en stund innan han ska åka och jobba =P¨
Idag fick jag äran att laga middag och då kokade jag potatis och gjorde hemmagjorda köttbullar och hemmagjord gräddsås och det vaart såå sjukt gott!! Jag tror jag måste börja laga mat lite oftare än sisådär 1 gång i månaden =P haha!

Nu ska jag passa på att plocka undan alla Sveas nya leksaker som har lekts med väldigt aktivt hela dagen och som nu pryder hela lägenheten =P Sen har jag en diskmaksin som ropar på mig och vill bli tömd och ja lite smått å gott ;P

Sen kan jag också meddela att imorgon kommer att bli en awesome dag!! can't tell u why dock, men så småningom kanske :) secrets secrets :)
Sen på onsdag eller torsdag får jag också veta om jag får jobbet jag sökte och var på intervju angående i fredags.. Tydligen hade dom tagit ut 3 st som fick komma på intervju så jag har ju ändå 33% chans :) hejja mig!! :)

Hoppas ni haft en lika bra helg som jag!!
Pussåkram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0