SaraIdaSofia! -

Dan före dan!

Godmooring!!!! :)

Sov som en stock inatt, Svea vaknade vid halv 7 åt lite välling för att sedan somna om igen, när vi sedan klev upp var det full fart, Svea sprang runt runt med ett gosedjur i koppel (bytte ut Turbo för han tycker inte de är så värst kul) haha :D
Sen ville hon att jag skulle gå bredvid hon och hålla handen medans hon gick med sitt gosedjur, så det är vad vi gjort hela morgonen!!
Mitt upp i allt släpper hon mig och kopplet och springer in på sitt rum, jag sätter mig då på golvet lutad mot soffan och jag hör hur hon bökar på i hyllan i sitt rum, efter ett bra tag kommer hon överlycklig ut med nickenyfikenboken i handen och sätter sig i mitt knä och öppnar boken.
Min lilla älskling börjar bli stor!!

Nu sover hon och jag har satt mig i soffan för att slappa en stund :)
När loppan sen vaknar så ska vi ta en promenix på coopra och inhandla lite så vi kan baka, för om två dagar fyller ju vårat hjärta 1 år :) gisses..
ligger dock lite efter i bakningen, det enda jag hunnit med so far är en uppsättning bullar =P
Men förhoppningsvis så lyckas vi baka biskvier och chokladbollar idag!!

Nu ska jag få i mig nå lunch!
Ha en bra dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0