SaraIdaSofia! -

Detta eviga regn!

Sådärja, nu är 4:e dagen på dagis avklarat å det går väl ändå hyffsat!!
Idag var dom ute mellan 9-10 och svea fick vara ute själv medans jag fick säga hejdå och gå in och sätta mig och lösa lite korsord. Men just när jag gick så hade hon ramlat och blev jätte ledsen men sen gick det hur bra som helst tills dom skulle gå in. Då blev hon jätte ledsen och jag fick komma fram från min "gömma"

Nu är vi hemma och loppan har just ätit lunch och nu sover hon som en stock =)
Själv så sitter jag och kikar på tv och känner lugnet :)
Idag verkar ju vara yttligare en grå och tråkig dag och jag är less på detta regn.. Jag laddar redan inför sommaren.. Komsi komsi!
Näe jag tror denna dag får bli en städ och donar dag.. Ska försöka övertala min man när han vaknar att bära upp våran tvättmaskin och våran diskmaskin.. För dom är tusen gånger bättre än dom som står i här just nu.. Tvättmaskinen som står här nu är inte ens på tal om att pröva använda, så risig är den och diskmaskinen diskar bara rent sisådär var 3:e gång. Inte okej!!

Ha en bra dag i regnet. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0