SaraIdaSofia! -

grey grey grey!

Goddag!
Jag måste bara börja med att fråga: Måste det vara så ofattbart grått å trist ute?! Man blir ju bara deppad :P
Inte kul!! Jag vill bara ha sommar, gärna året om!! Eller december kan få vara snö men sen 1 januari är det hel sommar igen!! Då hade jag vart glad :P Men man kan ju inte alltid få som man vill ;D På fullaste allvar!? finns det någon som uppskattar denna gråa period vi kallar höst!?

Loppan fick nå il och har ätit som en häst inatt, först innan hon somnade smällde hon i sig 1 flarra välling, sen vaknade hon vid 2 å smällde i sig en hel flaska vällling till, sen vaknade hon vid  6 och åt en hel flaksa välling till, sen vid 9 åt hon lite yoghurt och vid 11 en stor portion mat, nu sover hon och jag funderar skarpt på att lägga mig en stund jag med =P

Ikväll blir det träning och sedan hade jag planerat att det ska finnas någon ny bra film att hyra =)
Annars är dagen mest oplanerad =) Regnar det inte när loppan vaknar så går vi nog till lekparken och busar lite för vi ska ändå köra hem min bror som fått punktering på cykeln ;P

Jag vet att bloggen är lite snål på bilder och jag ska bli bättre på den fronten.
Dagens löfte är alltså att jag ska bjuppa på minst en bild per dag!? nice huh? :)

Ha en underbar dag!!
Pussåkram!!
bjuppar idag på två bilder som min mor fotat på loppan när hon vart där på besök =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0