SaraIdaSofia! -

Lovely friday!

Godmorgon på er!!
Jag har sovit som en stock, blev dock inte sådär super många timmar eftersom jag fick nå il på kvällskvisten igår att städa och dona lite, fråga mig inte varför.. Men så blev det!! Blir slutklämmet idag med att dammsuga och skura och bädda rent i sängen sen har jag även tagit tag i den där tvättkorgen som vägrar ge upp mig, bara kollar in mig varje gång jag går förbi den.. Men nu järnspirkarns =)
Men de gör inget för idag är det fredag och en bra sådan också =)
Stort plus till solen som valde att kika fram idag =) Det klagar vi ju inte på :)
Nu hade jag tänkt koka mig lite kaffe och mysa med loppan innan vi kickar igång denna helg =)
Å eftersom detta fina väder är så blir det en tur till lekparken idag =)
Ha en underbar dag! :)



Promenix



Dans på bordet en härlig sommardag =)



Skottkärran är ett populärt färdmedel hos mormor och morfar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0