SaraIdaSofia! -

One more week!

Hej hallå såhär på kvällskvisten, dagis idag gick ju inge vidare, lämnade loppan vid 9 och vid halv 10 rinde dom och sa att jag måste komma tillbaka för liten var otröstlig!! Så nu har vi fått en vecka förlängd inskolning och då vart pappan i huset tvungen att ta semester nästa vecka eftersom jag har min första dag på nya jobbet på måndag.
Förhoppningsvis får hon lite trygghet på dagis snart och så börjar allt fungera, för det är så himla jobbigt att se min lilla prinsessa så ledsen.

Nu har jag precis kommit in från en jogging tur, 45 minuter lyckades jag vara ute, dock blev de en variation mellan jogg och powerwalk, men de går ju bra det med :) Jag rör iaf på mig ;P

Mycke riktigt hade starran fått in nya filmer och jag hyrde nya pirates of the c. filmen =) spännande.. Hoppas den är lika bra som dom tidigare!!
Nu blir det en lättare "sen" middag innan vi kickar igång filmen och bara myser resten av kvällen :)

Hoppas ni haft en bra dag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0