SaraIdaSofia! -

Sådärja!

Gokväll!!

Idag har vart en bra dag, började dagen som sagt med dagis för att sedan dona på lite här hemma. Sen när min man klev upp fick han ta Svea så stack jag ut på en joggingtur.. Det är verkligen skönt att vara ute och jogga, man får som rensa tankarna och bara vara :) Sen är de ju galet jobbigt förstås eftersom jag är så ofattbart dåligt tränad men förhoppningsvis går det lättare och lättare för varje gång :)
Känns ju sååå himla bra när man kommer hem och har gjort träningen och kan slappa resten av dagen/kvällen med gott samvete.

Sen blev de en tur till staden med mina hjärtan för att göra några ärenden och handla lite "nödvändigheter"
Nu är vi på hemmaplan, loppan sover och vi sitter och ser på första dagen på kvalveckan, idol alltså ;D
Kvällen spenderas i soffan, först idol och sedan lite hollywoodfruar :)
Himla bra!!

Hoppas ni haft en bra dag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0