SaraIdaSofia! -

Sjuklingarnas sjukling!

Att bli sjuk ingick verkligen inte i mina planer.. Men de är väl bara att gilla läget!! Enda jobbiga är att loppan också är sjuk.. Vet inte om hon åkt på samma som jag eller om de är en kombination av förkylning/tänder/1årssprutan!! Men aldrig kul när dom små är sjuka =(

Men förhoppningsvis så är det bättre för Sveis imorgon iaf! Sen om jag är sjuk några extra dagar det gör mindre..
Idag har vi iaf bara vart hemma och myst och vilat hela dagen lång. vi har sett massa filmer alla vi tre. Mysigt värre.. Vädret var passande till en riktig film dag också =)

Imorgon får jag förhoppningsvis veta om jag får jobbet!! Så imorgon håller vi alla tummar och tår.. Dock med min otur så får jag det nog inte.. Men hoppas kan man ju =)

Nu ska jag ta och bädda ner mig i sängen och göra natt och förhoppningsvis vakna lite kryare imorgon!!
Hoppas ni får vara friska. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0