SaraIdaSofia! -

So far so god =)

Ännu en bra dag, å regnet verkar åkt vidare :) Himla bra!!
Började morgonen med en liten sovmorgon för att sedan mysa med loppan och läsa lite böcker och äta en god frulle! Sen begav vi oss till min farmor och farfar och hälsade på!! Å jag blir alltid så lycklig av att vara där..
Dom är så genuint snälla och dom blir så sjukt överlyckliga över att vi kommer och hälsar på =) Deras glädje smittar mig också :) ¨

Nu är vi på hemmaplan, loppan tar en powernap och jag, ja jag sitter här.. Har en ond tvättkorg som är överfull (ordagrant) som står och spanar in mig men jag känner mig verkligen inte på humör för nå nyttogöra idag.
Skulle egentligen behöva göra tons av nyttiga saker, typ dammsuga, skura, dammtorka, tvätta mm. Men vissa dagar känner man verkligen inge sug alls på att göra något speciellt.. Å idag är helt klart en sådan dag!! :)

Ikväll blir det träning med dom bästa för att sedan ha en chillarkväll :)
Nu ska jag antingen rycka upp mig själv och ta tag i detta som sneglar på mig från alla håll å kanter eller så blir det att se extreme home makeover bänkandes i soffan ;) Svårt val!? ;)

Ha en underbar dag! PUssåkram!
Btw, ikväll kommer en got to have lista ;) dont miss it ;D
bjuppar på en smyggrej ;D





En sådan här vill jag ha att ha alla mina städgrejor i :) katjing!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0