SaraIdaSofia! -

Tjollahopp

Gokväll!!

Idag har vart en bra dag!! Påbörjade att baka biskvier som strax ska färdigställas, inväntar bara Rebecca som ska komma och hjälpa mig att färdigställa dom och garnera dom! Har gjort klart botten iaf =)
Nu sitter vi och ser true talent, loppan sover och min man ska strax åka på jobbet!!

Imorgon är det äntligen fredag, tårtorna ska bakas och sen blir det storstädning på schemat.. Sen får jag ju inte glömma min efterlängtade jobbintervju =) spännande spännande :D Håll tummarna för mig :)
Sen ska jag också hinna med att baka negerbollar och muffins :) katjing!!
Fredagskvällen blir sedan en myskväll med film =)

Nu ska jag ta och börja ta fram allt som behövs till kvällsbaket.
BTW. Jag har fått en ny kaffebryggare!! TUSEN tack :) min 99:-'s kaffebryggare från rusta har nämligen gjort sitt =P men den höll ju ändå i 4 år.. Bra kvalla för 99 kr kan jag tycka :P haha!!
Hoppas ni haft en bra dag. Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0