SaraIdaSofia! -

Vackraste!!

Gokväll!!
Idag har vart en bra dag som nu avslutas med en förhoppningsvis bra film ;D
Har kommit hem från träningen och tagit mig en varm och välbehövlig dusch.. träningen blev i spöregn men de gick ju bra det med :D Om inte lite blött men va gör det egentligen!?
Medans jag tränade så var Svea hos min mor och hälsade på så min man fick sova någon timma innan han skulle bege sig på jobbet.
Finns nog ingen som lyckas fånga Svea på så fina kort som min mami gör.. Hon har sååå många sjukt fina bilder att det är helt galet!!!
Tänkte bjuda på en nu på studs, just so you know :D
Här har ni utan tvekan världens sötaste tiger:



Världens sötaste =)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Sååå sjukt söt =)

2011-09-14 @ 23:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0