SaraIdaSofia! -

wiihooo =P

Äntligen helg :) så himla skönt!! Å idag är en bra dag... Jag har nämligen fått veta att jag fick jobbet =) så himla spännande :) hejja mig!! Så på måndag ska jag gå ner på kontoret och diskutera lön och när jag ska börja =) har funderat på om jag ska ringa dagis och fråga om jag får börja inskolningen 2 veckor tidigare så att jag kanske kan gå på mitt nya jobb 1 oktober.. Har dock lite ångest över att Svea bara är nyfylda 1 år när hon börjar på dagis, någon som vet om det är något negativt/ovanligt!? Men jag vill ju ha detta jobb och dom vill ju knappast att jag ska börja först om 6 månader när tjänsten är ledig nu =P

Sen när jag klev upp hade min man kokat ägg och kaffe :) Aldrig fel. Så nu sitter jag nöjd och belåten och sipprar på mitt wienerkaffe!! wonderful!!
Så är ni lite deppiga denna regniga fredag så kan ni få lite glädje och energi från mig för jag har endel till övers :)

Nu hade jag tänkt busa lite med Svea, hon kom just bärandes på hennes väska med klossar och dumpade dom vid mina fötter så jag antar att hon tycker att jag ska sluta sitta vid datorn och leka med henne istället!
Trevlig helg gott folk :) Pöss

Kommentarer
Postat av: jossan

Tror inte du behöver oroa dig för att det är för tidigt att sätta henne på dagis, titta i andra länder.. där är man hemma max 6 månader och det fungerar ju.

Sen är det ju vanligt här i Sverige att barnen börjar på dagis kring 1årsåldern =)

2011-09-09 @ 12:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0