SaraIdaSofia! -

Finally!

Äntligen har jag tagit mej i kragen och gått ner på salongliss och bokat en tid så jag ska bli fin i håret! Det var bannemej på tiden kan jag tycka! =)
Så på tisdag förmiddag ska jag dit, skönt att man ej behövde vänta sådär suuuperlänge också :)
Kalasbra! Vet inte om jag ska gå åt det mörkare hållet eller om jag ska satsa på att bli ljus igen!? help!!!
Idag har jag hunnit med MASSOR och klockan är inte ens tolv än, jag har hunnit helgstäda, tvätta, handlat och även tagit en liten promenad i det fina vädret :)

Imorgon väntar åter jobb igen och jag kan ju inte påstå att det är någon riktig helg denna helg.. Jobbar fredag, lördag, söndag och måndag till 17.30 Jippiekajej!
Men men som tur var är det inte varje helg ;P haha!
Så vi får väl se vad som hinnes med i helgen utöver jobb då dvs :P
Ha en fin dag och njut av solen innan snöstormen kommer igen!
Pussåkram
Btw, igår fick jag två arga lappar fasttejpade på bilrutan.. på en dag, låg inte på plus igår med andra ord.. Ska nog lämna bilen hemma hädanefter.. Jämt =P


Kommentarer
Postat av: Emmy

Så skönt med en uppfräschning av håret! Jag vill och behöver också!! :-) synd att dom ska stänga så tidigt lr ha fullt alla lörd dom somhar öppet, är ju svårt att gå till frissan med vildeman :-P



Argalappar - haha inte lätt alla ggr ;-)

2012-04-21 @ 00:06:21
URL: http://bemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0