SaraIdaSofia! -

Godmorgon!

Lagom till att helgen är förbi så börjar jag känna mej hyffsat kry! Givetvis!! Men jag har ändå haft en mysig helg!
I fredags blev de massa mys här hemma med lets dance på tv'n!

Igår vaknade vi tidigt och så åkte vi upp till Berghem för frukost och sedan löste vi melodikryssert, pensionärsvarning!? Kanske, men kul var det.. Å för att inte tala om god frukost också ;)
Sedan vid 11 for vi till vännäs och grattade min mormor som fyller år idag egentligen, hann även göra ett stopp och hälsa på min morfar, sedan stannade vi till på Vännäs IP och kikade på fotboll ett litet tag innan vi rullade hemmåt, väl hemma så blev de middag och sedan på kvällskvisten kom viktor och Pernilla förbi och det blev en film och lite gotta! Inte dumt!

Somnade vid 12 igår så känner mej utvilad idag, slog upp ögonen vid 8 och nu sitter jag bänkad i soffan och ser på tv, loppan är hos sin mormor och morfar och hälsar på och Alexander sover ännu!

Idag blir det återigen lite fotboll. obbola spelar mot teg på dragon och de ska vi se, sen får vi se vad resterande tid av denna söndagen bjuder på!
Men tråkigt att när jag väl börjar bli kry då är helgen över, men men!
Så kan det gå!
Nu ska jag slänga mig i duschen! Ha en fin dag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0