SaraIdaSofia! -

jäkla skit!

Så var helgen snart förbi igen!! Å den kommande veckan är ju inte mycket att se fram emot, det som står på schemat är jobb, jobb jobb och lite träning!! Wiho!
Har verkligen en dryg vecka, går till halv 6 typ hela veckan och sedan jobbar jag både lördag och söndag och måndag!! så en lång vecka väntar. Känner ju inte direkt peppen men de ska nog gå bra ändå =P

Idag har vi spelat match, finns väl inte så mycket att säga om den mer än att vi ändå gjorde det bra utifrån våra förutsättningar! Mördarveckan kändes ju utan tvekan i benen =P Hahah!
Sen fick vi besök av Emil, Tessan och givetvis Simon och My, himla trevligt!! Även om vi nu måste städa =P hahah! Tänk var tre små barn kan hitta på för bus egentligen :P

Till middag hade jag tänkt laga min spenatsoppa men pågrund av brist av lite saker så blev de inte alls så, istället blev de en supergod och nyttig smootie och några kokta ägg =P Men de funkade lika bra! :)

Nu väntar Hockey och mys med loppan innan hon ska krypa isäng och när damen somnat så väntar kanske en film och lite mer mys med mitt stora hjärta :) Pretty sweet!

Sedan har vi också planerat lite mer av våran semester, först blir det ju grekland i en vecka, sen har vi någongång av dom resterande 4 veckorna tänkt hinna med en vecka i stugan och sedan en vända på lyckseledjurpark och massa annat skoj :) Kommer bli en awesome sommar känner jag på mig :)
Nu ska jag passa på att mysa lite med Sveis innan hon ska sova!
Hoppas ni haft en bra helg! pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0