SaraIdaSofia! -

Mördarveckan!

Goddag!
Idag gjorde jag min "första" dag på jobbet, förut har jag ju vart som en extra person men inte idag!
Men de gick ju faktiskt bra! Himla skönt!
Imorgon börjar jag inte förän halv 9 och det känns sjukligt skönt med lite sovmorgon =)
Just nu sitter vi och väntar på EM som ska komma förbi med en ny stomme till våran soffa eftersom den rasat ihop!?
Hoppas den nya håller bättre! Jag hoppas att vi får en ny stomme till hela soffan men det lär väl aldrig hända =P är ju bara "hörndivanen" som raserat! men hoppas kan man ju alltid!

Annars ikväll så är det träning som gäller, vi har ju "mördarveckan" nämligen, vilket innebär hård träning veckans alla sju dagar för att bryta ner kroppen lite! Så återkom på söndag och fråga hur kroppen mår =P

Nu ska jag springa ner i tvättstugan en snabbis så jag får något tvättat!
Ha en fin dag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0