SaraIdaSofia! -

Pics

Bjuder på några bilder såhär på kvällskvisten :) bland annat på loppan från ikväll och hennes nya skor, även en bild på hur mitt hår blev :)

Sen kan jag också meddela att jag från och med imorgon har skakat han med Tessan om att vi ska köra rikshospitalets diet! Jag tvivlar på om de funkar men ska köra dom två kommande veckorna och se om det kan försvinna några kilon!! Såå om ni får arga och sura inlägg framöver så är det för att jag är sugen på något gott eller hungrig!!
Såå imorgon gäller det!! Den som fuskar får minsann springa en hel mil eller så får man punga ut med 500:- till den andre!
Heja!! uppdatering will come, lovar =)
Sovgott Pussåkram


Kommentarer
Postat av: Mormor

Gullungar!!!!!!

2012-04-27 @ 14:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0