SaraIdaSofia! -

Shiit!

harregud vad denna dag har flugit förbi!! Swoch sa det bara sen var det dags att gå hem från jobbet! Skönt med sådana dagar kan jag tycka =)
Fick även ett gulligt sms av min mor som hade lite Svea abstinens och åkt hem från Hemavan ihopp om att få låna loppan imorgon! Inga problem för min del =) Så Sveis får vara ledig från dagis imorgon och ha en heldag med mormor istället :)
Ev får hon åka dit redan ikväll och sova där också, liksådär inga problem för min del :)
Kan vara skönt att få vara barnfri nu å då, sen slipper jag ju då också stressen på morgon med att hinna lämna innan 7.
Ikväll blir det träning och sedan en finputs här hemma så att det är helg imorgon när jag kommer hem från jobbet!

Sen har vi också fixat med semestern, både jag och Alex får nämligen 5 veckors semester i år och dessutom alla 5 veckorna samtidigt, sweet säger jag! Hela Juli och första veckan i Augusti! Kanonbra!

Näe nu ska jag lägga på ett kol med städningen!
Ha en fin kväll! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0