SaraIdaSofia! -

sista dagen vs 2:a dagen!

Idag gjorde jag min absolut sista dag på storsjöskolan, när jag lämnat in nycklarna där och tömt skåpet så gick jag på mitt nya jobb, andra dagen, gick ju bra iaf! Lite mer "hemma" än igår iaf så tillslut kanske allt går på räls där också!
slutade halv 6 även idag och när jag kom hem blev de middag och sedan massa mys med mina älsklingar!
Nu sover loppan och min man ser ut att ha slummrat till i soffan :P Sött! Har nyss vart och solat en stund och sedan blev de en välbehövlig dusch på det! Så nu sitter jag bänkad i soffan och kikar på hockey och känner lugnet!

Imorgon börjar jag sju.. Å jag fattar seriöst inte hur i tusiken jag ska hinna kliva upp, vakna till, lämna loppan på dagis, göra mej i ordning för jobb  och sedan infinna mej på jobbet 07,00!?
Jag tycker det ha vart stressigt och hinna med allt som ska på morgonen när loppan ska vara på dagis vid 8, nu har jag en hel timma mindre att spela på! Spännande! Väckaren ringer 6 imorgonbitti så det blir nog en tidig kväll så att vi tar oss upp =P

Annars då, ja livet leker nästan litegrann kan jag väl känna. Jag tror att jag kommer trivas som fisken i havet på mitt nya jobb, å kommer ju vara betydligt roligare att kolla lönekontot den 27:e =P Mer än dubbelt upp!! Sweet!
Näe nu ska jag se Barcelona-Milan innan jag gör natt!
Hoppas ni haft e fin dag! Pussåkram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0