SaraIdaSofia! -

Sjukt trött!

Jobbade till 4 idag, åkte hem för att hämta upp min man och sedan begav vi oss och hämtade lillan på dagis, sedan direkt vidare på maxi för att handla lite maat (vilket var en bristvara här hemma efter att ALEX hade råkat lämna kylen öppen så allt va förstört)
Nu är det iaf påfyllt och även inhandlat endel inför påskhelgen! Sweet!
Slängde sedan i mej en tallrik fil för att sedan åka och träna fotboll, gick ju finemang, dock en smula kyligt men ändå kul! Dock sjukt jobbig avslutning och jag antar att det kommer att kännas imorgon =P

Nu har jag just lutat mig tillbaka i soffan, plockade fram ägg, och hade tänkt tjuvstarta pysslandet lite (blåsa ur ägg)  meeeen jag kände att det kändes alldeles för jobbigt och klockan är påtok för mycket såå jag sket i det! Får bli morgondagens todo istället, loppan får vänta med att kleta färg på äggen tills jag tömt dom helt enkelt =P
Det blir nog bra!

Imorgon ringer väckaren en smula tidigare än idag, kände att det blev lite väl stressigt idag så 15 minuter tidigare får jag bittert kliva upp ;P
Längtar iaf tills fredag då blir det lite "långledigt" Jag är nämligen ledig måndag :)

Nu ska jag glutta lite på tv'n innan jag kryper isäng!
Hoppas ni haft en bra dag! pussåkram
Trevlig påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0