SaraIdaSofia! -

Trippelsweet

Gokväll!!
Idag har vart en himla nr söndag, solen har lyst hela dagen och vi har hunnit med massa bus! Först kalas i obbola för Alvin som fyllde hela 4 år! Sedan fick vi förbi Bodil och Micke och fick oss en kopp kaffe och lite skitsnack :) sen vidare ut till min mami och papi en sväng innan det blev middag i stan, väl hemma somnade Svea ovaggad kan jag lova :)
Nu har jag just bäddat ner mej i sängen Och har en huvudvärk from hell!! Bjuppar på en bild på sötaste Svea som sover som en stock och även en på mig där jag förövrigt ser sjukt sur ut på men jag orkade inte ta en ny så den får duga :P hoppas ni haft en mysig helg!

Imorgon är jag ledig och jag har massa fix här hemma som jag ska dona med, tell i tomorrow :) Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0