SaraIdaSofia! -

Usch!!!!!!!

Vilket sjukligt skit väder!! Dagens usch går utan tvekan till detta väder!
Kvällens fyspass är iaf avklarat, blev lite snabbhetsträningen som sedan avslutades med 500mx6 intervaller och usch vad sjukt drygt 500m kan vara!! Men vi klarade det och såhär efteråt känns det sjukligt bra :)
Good Job!!
Nu ska jag bänka ner mej i soffan framför Skellefteå-BIF!
Giiiivetvis hejjar jag på skeå även om dom ligger under med 2-0 i dagsläget!

Annars blir det en riktigt lugn kväll, ska vika lite tvätt och sedan slänga mej själv i tvätten en varm dusch är väl behövligt!!
Sen imorgon väntar jobb och jag jobbar till halv 6, dryg dag vill ja lova! Men får ju iaf lite sovmorgon, men sedan hinner jag bara hem sen ska jag på träning igen!
Ha en mysig kväll pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0