SaraIdaSofia! -

Vackra morgon!!

Svea slog upp sina blå lite väl tidigt idag kan jag tycka, strax före 5 vaknade damen och var helt galet hungrig!? Så jag fick springa upp och göra en flaska välling! Nu är ordningen återställd och vi sitter och myser i soffan framför jake's pirater eller vad de heter =P

Idag tänkte jag få en hel del gjort, det är planen iaf!! Uppdatering kommer allteftersom jag slutför något =P men två saker som ingår i detta är att tvätta och att städa! Återstår dock att se hur mycket jag hinner med, underbart väder verkar då dagen bjuda på :)
Svea ska ju nämligen få vara med sin morfar och busa en massa idag :) jag trodde ju egentligen att jag skulle jobba idag så då va planen så, när det sedan visade sig att jag var ledig så hade han ju planerat att vara med Svea så han ville hemskt gärna ha hon ändå och det går ju kalasbra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0