SaraIdaSofia! -

Vilket jävla skämt!

Gokväll!!
Vi har just svalt middagen, idag bjöds det på tacos, mums =)
Nu ligger vi bänkade i soffan alla tre och bara myser framför tv'n!
Ikväll blir det lugna gatan för att ladda upp för jobb imorgonbitti.
Men en fundering såhär på kvällskvisten, vad händer med vädret!?
Detta måste ju vara ett skämt! Här går man och tror att sommaren
är på väg och så blir det såhär!? Det kändes ju bara pissigt! Såg ju
inge positivt med att det ska komma såhär mycket snö när det var
bart igår!? Vars är plogbilarna btw?!
Från så mycket vårkänsla till december på bara någon timme?!
Möjligt!?
Att jag ens bor kvar i detta land är ju bannemej en bedrift, jag
hade klarat mig tiotusen ggr bättre utan snön. Jag skulle inte ha något
emot att ha sommar året om.. Tänk att inte ens behöva äga en vinterjacka,
utan typ en skinnjacka på sin höjd!
UNDERBART skulle ordet vara!

Näe nu blev detta just en riktig skitdag!
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0