SaraIdaSofia! -

Äntligen insåg även du!

Hur kan en människa sitta och ljuga så kopiöst inför ett helt gäng över middag?? Jag fattar inte! Jag är bara glad att jag vet och att nu även min andra hälft ser vilken pajas du är!

Detta känns så jävla bra och jag vet nu att du aldrig kommer att vara involverad i oss på något vis! Jag har längtat efter att någon fler än jag ska inse hur falsk du är! Sen att du sagt upp dig vart pricken över i;et! Skål
-----------------------------------------------------

Nog om det! Inskolningen går finemang och Svea verkar trivas som fisken i vattnet :) imorgon ska hon vara där en heldag och medans det ska jag passa på att klippa gräsmattan, köra bort lite grenar som fick avlägsnas ikväll, så nu lyset eftermiddagssolen rätt på altanen! Sweet!
Idag blev de en repa till stan och vi fyndade lite blommor, ljus, krukor och lite annat smått å gott som nu gjort det lite mysigare här hemma !
Nu ska jag bädda ner mej i soffan och mysa! Hoppas ni haft en fin dag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0