SaraIdaSofia! -

13 dagar kvar till jul!

Gokväll!!
Ikväll slog det mej att det är endast 13 dagar kvar till Julafton!! Shit vad tiden springer förbi!
Hur som haver så gjorde detta mej en smula stressad eftersom vi inte inhandlat en enda present.
Men tacka vet jag internet.. Nu har vi köpt julklappar åt 9 personer så nu återstår bara några få.. Kändes riktigt skönt måste jag erkänna =)
 
Nu ska jag bara klura ut vad resten ska få! =) Längtar tills jag får börja slå in alla klappar, det är riktigt mysigt! Å dessutom älskar jag att köpa julklappar till folk.. Bäste är ju när man hittar något som man bara känner på en gång vem den hör hemma hos =)
 
Idag har jag vart ledig och jag och loppan har myst hele dagen lång, vi har sett mussepigg, jake och piraterna och nickenyfiken.. bakat lussebullar, städat, vart och hälsat på i Obbola, ätit mat. Myst lite till. Sovit en stund ;D
Bra dag faktiskt! =) jag gillar att vara ledig!
Nu ska jag bädda ner mej i soffan och känna lugnet och se zlatan spela lite boll!
Hoppas ni haft en fin dag! pussåkram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0