SaraIdaSofia! -

Vinterland!

Efter en lång dag med jobb till 18, kalas och lite flängande så känns det helt okej att landa i soffan och göra absolut ingenting!

Imorgon väntar mer jobb å sedan på kvällskvisten blir det nog bara lugnt, jag orkar som inte så himla mycket mer när jag jobbar till 17:30 :P
Längtar tills torsdag då jag är ledig! Då ska jag och loppan baka lite julgott och mysa heeeela dagen lång!! :)

Sen kan jag ju också meddela att jag går och väntar på att loppan ska få vattkoppor, både Leo och Alvin har fått det och även theo! Så de är nog bara en tidsfråga tills min lilla dam har det eftersom hon umgåtts en hel del med dessa gossar och om jag förstått det rätt så är det väldigt smittsamt!

Nu ska jag återgå till min dokumentär!!
Hoppas ni haft en fin dag, pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0