SaraIdaSofia! -

2012-02-05

Så skönt att sova ut hur länge man vill, vid 11 slog jag upp mina ögon och eftersom det blev rätt lugn igår så mådde ju jag hur bra som helst, lite seg i kroppen bara!! Men va gör det!? Jag hade ställt in mig på att det skulle vara sju resor värre! =P
Så med andra ord, de är alltså inte synd om mig idag =)

Nu är vi på hemmaplan, loppan är hemma igen och de är full fart här hemma :) Som de ska med andra ord :)
Ikväll blir det kanske middagsbjudning hos Thomas och sen ikväll är det fotbollsträning, återstår dock att se hur det går med min fantastiska tå!

Imorgon är en ny vecka igång och jag kan väl inte påstå att jag hurrar över det! Tycker helt klart att helgerna går på tok för fort och är alldeles för korta! Men men!
Nu blir det fortsatt mys med mina hjärtan!!
Hoppas ni haft en bra helg!
Diverse bilder kommer in ikväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0