SaraIdaSofia! -

Akuten!

Goddag!
Ännu en söndag har anlänt och jag måste ju berätta att jag är lika besviken som alltid :) Men än är den ej slut, ikväll väntar nämligen gomiddag hos Thomas med allihopa och sen är det träning som gäller :)

Imorse åkte vi och hämta loppan och sedan fick vi oss lite kaffe sedan for vi vidare och hälsade på min farmor och farfar! Mysigt med söndagar ändå ´:) Igår fick jag främmande av Josefin som hade vägarna förbi Umeå, himla trevligt! Inte så ofta vi ses eftersom hon bor i härnösand! Men nu hoppas jag på att hon ska bli umebo ;)

Sen på kvällen raggade vi upp Rebecca och Jonas och så drog vi på fortet, gosse vad vi ägde, iaf tills Alex tog sig vatten över huvudet och försökte vara smidigare än vad han egentligen är :P
Vi fick tillbringa resten av kvällen på akuten =P Som tur var hade han inte brytit något och det är ju alltid positivt :) Dock har han så sjukligt ont i sin kära fot och jag klandrar han inte med tanke på hur den ser ut! Det är bland det värsta jag någonsin skådat :P

Nu är vi iaf på hemmaplan igen och loppan ligger i soffan och myser, en smula trött den där lilla damen :P
Men jag klagar inte, det är mysigt att bara ligga och kramas ibland också =)

Nu ska jag återgå till mysandet med Sveis och min man innan vi ska börja göra oss i ordning för att bege oss till Obbola!
Hoppas ni haft en bra helg! Pussåkram


Kommentarer
Postat av: josefin

naaaw sötfia :)

2012-02-28 @ 10:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0