SaraIdaSofia! -

Bakslag

Gokväll!!
Har just bäddat ner mig i sängen och ska strax stänga mina blå, men tänkte att jag skulle snabbslänga iväg ett inlägg innan :)
Loppan är fortfarande inte kry, misstänker att det är tänderna efter dagens blöjbyten!! Förhoppningsvis är febern borta imorgon så jag får tillbaka min pigga lilla tjej!

Ibland är jag så sjukt nära ett bakslag, men jag lyckas alltid ta mitt förnuft till fånga i sista sekund.. Av någon anledning hör jag väldigt kloka ord som en kär vän sa till mig för ett tag sen och iåmed att jag hör hennes ord så backar jag och inser att hon har rätt :) otroligt tacksam för att dessa ord fastnat i min skalle och givetvis är jag tacksam över mina kloka vänner som alltid vet vad dom ska säga så att allt känns lite bättre :)

Imorgon blir det inte många knop gjorda utan jag ska bara vara hemma med mitt lilla hjärta och pyssla om henne!!
Hoppas ni haft en bra start på denna vecka!! Sovgott =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0