SaraIdaSofia! -

Fettisdag + en optimist!!

Gokväll!! Idag har vart en sån där bra dag igen :)
Efter jobbet åkte jag raka spåret till nisses och inhandlade semlor, sedan hem och väcka min darling!!
Så då blev de semelkalas för hela slanten, sen fick vi endel borttvättat innan vi begav oss till Obbola, väl där så klädde vi på loppan och busade runt ute i snön! =)
När Thomas sedan kom hem så satte han Svea i pulkan och gick en promenix, sen fick vi inte tillbaka henne förän ikväll, så då har vi hunnit tvätta lite mer och dona på här hemma och givetvis mys i massor :)

Nu sover Svea, likaså min man. Själv så sitter jag och kikar på top model! Ska strax springa ner i tvättstugan igen! Sen blir det inte så mycket mer ansträning förän det är dags att kliva upp imorgon :P
funderar skarpt på att gå och lägga mig sjukt tidigt ikväll.. Dock så brukar det alltid bli tvärtom när jag säger sådär!! Men men vi ser väl :)
Hoppas ni haft en bra dag och när ni går hem från jobbet imorgon så är mer än halva veckan gjord ;D Deni!! Snart är de helg!!
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0