SaraIdaSofia! -

Idioti!?

Jag kan bli irriterad av att se vad vissa människor skriver för statusuppdateringar på facebook!! Speciellt när vuxna människor ska göra ALLT dom kan för att provocera och för att försöka bevisa att dom är "så mycket"
Jag kan förstå om Berit 17 år gör det men när man börjar komma över 23 år då är det bara pinsamt!!
Det finns endel sådana på min vänlista och jag kan inte sluta skratta!! Folk som söker bråk och som inte tål när folk ger svar på tal.. Alla har ju faktiskt rätt att yttra sig om sina åsikter.. Vi lever ju faktiskt i ett land som har yttrandefrihet!
Men det finns speicellt en person som helt klart måste ta detta till en ny nivå och alltid utmärka sig.. Centrumsökare!? Allt ska låta så himla "spexat"
Ska jag vara ärlig så tror jag att precis ALLT är en enda fasad!!

Men jag tycker att när man är i den åldern som denna människa då ska man bannemej ha mognat till litegran!
Men de är ju bara min åsikt! Jag tycker iaf att det ä fruktansvärt pinsamt och jag kan innerligt skämmas när jag läser vad denna människa skriver och tänker..
DU värkar ha en förvrängd bild på livet! Hjälp!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vet inte vem du pratar om, men jag har liknade "vänner" på min vänlista och kan inte annat än hålla med! Det är bara skrattretande.

2012-02-13 @ 15:02:59
URL: http://hannavidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0