SaraIdaSofia! -

Lördag

Igår blev en mycket trevlig inledning på denna helg! Det blev middagsbjudning hos min mor och far :) Himla trevligt och väldigt god mat!! Inte dumt, när vi åkte hem (vid 23) så var loppan fortfarande vaken!? helt sjukt..Hon som brukar lägga sig vid 7 kämpade hårt :P Men direkt vi satte oss i bilen så somnade hon och hon vaknade inte när vi sedan kom hem och switchade till pyamas! Jag trodde hon skulle sova länge imorse men tji fick vi när hon slog upp sina små ögon vid halv 8! Dock fick jag ligga kvar och dra mig till sisådär 9 :)

Kan ju meddela att Svea nu haft en liten tandexplosion.. hon har ju haft sina 4 tänder i en evighet men nu på bara några dagar så har det kommit 5 till! Så nu har hon 9 :) sötnöt :)

Dagen är oplanerad så vi får se vad som händer, spontant är bäst :)
Hoppas ni får en bra lördag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0