SaraIdaSofia! -

Lördagsmys

Godmorgon!
Började dagen med en välbehövlig sovmorgon :) när Svea sedan kom och väckte klev jag mer än gärna upp :)
Nu är det full fart på damen men ibland har hon minsann tid att stanna upp och bara kramas och mysa =)
Igår blev en lugn och skön kväll, Svea somnade rätt tidigt så då slog jag och min man på en film, tog fram lite godis och en cider fick kompensera vinet som jag inte hade hemma :) och sen rörde vi oss inte en meter från soffan förän vi kröp i säng:)

Idag har vi inga planer utan vi kör spontant, vi får helt enkelt se vad som händer :) kanske blir det en tripp och hälsa på någon rolig själ :)

Nu ska jag återgå till mina hjärtan!! Ha en fin dag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0