SaraIdaSofia! -

Magicaaaal hello!

Godmorgon!!

Känner mej relativt piggelin idag och det är ju alltid uppskattat =)
Jag har just lämnat loppan på dagis och nu ska jag ta mig en kopp kaffe och läsa dagens tidning med vakna med the voice i bakgrunden =) Himla bra start på dagen vill jag lova!! Dock känner jag mig sjukt omotiverad för jobb av diverse anledningar.. Men får jag säga det själv så är det förståligt =)
Efter jobbet idag bär det av en vända på gymmet för att sedan åka hem för att återigen ta tag i den resterande tvätten! Sen så skulle jag so bad behöva städa men gud vad tråkigt det är att städa.. någon stackare som vill komma förbi och städa, 500:- !? anyone!? hahaha!
Hade jag vart rik så hade jag haft en personlig "alltiallo" här hemma som kunde laga mat, städa, tömma diskmaskin, tvätta, vattna blommorna, plocka undan allt som dras fram, laga diverse saker etc.
Det hade ju inte vart dumt kan jag tycka!

Jag tänkte också tipsa om ett intensivbalsam såhär på morgonkvisten som jag har fått hem för att prova och gosse vilket underbart balsam!! Jag rekomenderar varmt detta undervärk. Dove Nourishing Oil Care!! Welcome too my shower :) Nu skulle jag bara behöva ta mig i kragen och boka en tid hos frissan eftersom mitt hår verkligen behöver lite uppfräshning av färg då min utväxt snart går till axlarna.. Inte okej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0