SaraIdaSofia! -

Onsdag!

Ännu en dag som tillbringas hemma med sjuklingen, men jag måste säga att hon är mycket bättre och det känns hur bra som helst! Imorse ville hon tillåmed ha välling :)
På morgonkvisten fick vi besök av min papi som kom förbi på lite kaffe, gissa om liten blev glad :)
Nu sitter vi och myser i soffan och kikar på barnprogram :)
Idag blir det inte så himla mycket gjort som tidigare dagar, men jag har ändå vart effektiv idag, trots att klockan bara är 10 så har jag hunnit busa med Svea i massor, haft besök, plockat undan lite här hemma :) Fortsätter jag såhär så kommer jag hinna sjukt mycket idag :)
Jag skulle behöva rensa ur Sveas garderob på allt som hon har växt ur, hon har blivit tvärlång och egentligen skulle jag nog behöva åka en vända till staden för att inhandla lite nya byxor till damen, förhoppningsvis är hon frisk till helgen så kanske vi kan ta en dag på stan :) Minns inte när jag gick på stan, stan sist :P

Nu ska jag återgå till att mysa och busa med mitt lilla hjärta innan det är dags för att se om damen behagar att äta lunch idag :)
Ha en fin dag! pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0