SaraIdaSofia! -

Ooops!

Dålig uppdatering av mig under helgens lopp :P men jag tänkte summera denna hektiskta fast ändå lugna helg :)

I fredags jobbade min man så det blev lugnt på kvällen med massa mys innan han begav sig på jobbet.

Sveis vaknade vid 6!?! på lördagsmorgon så vid 9 begav vi oss ut till min mami och papi! Där blev de massa mys och bus och vi tillbringade mestadels av dagen utomhus. Svea åkte skoter för första gången, från början var det lite av skräckblandad förtjusning, när hon hade åkt klart så fortsatte vi busa i snön och då tog det inte lång tid innan hon ville åka igen och då var hela hon ett enda stort leende ;P

Sen vid 2 åkte jag och hämtade min man och så fick han också bege sig ut på en liten skotertur :)
När han sedan kom tillbaka så kom min far med en briljant plan.. Han hade något presentkort på clarionhotell uman och vips så hade vi bokat ett rum :)
Så vi lämnade kvar loppan och begav oss till staden! Väl på hotellet så tog vi oss en dusch och kände lugnet, sen gick vi ut och käkade och sen blev det bio! Himla mysigt!
När vi sedan vaknade på söndagsmorgon så åt vi hotellfrukost och det måste ju vara det bäste med att bo på hotell, gosse va gott de va :) Så det var riktigt skönt att bara ta in på hotell och mysa :)

Sedan gjorde vi inte ett skit utan låg i sängen och kikade på tv tills det var dags att bege sig till IKSU!
Vi hade nämligen cup :) Så hela söndagen spenderades där med mitt kära lag :)
Väl hemma på söndagskväll vid 20.00 så var jag HELT slut och slummrade in vid 21, sköönt :):)

Imorse när jag vaknade hade jag en liten tjej som var glödhet och hade världens hosta, så hon fick vara hemma idag och hon har inte vart pigg idag, vaknade 6 somnade om vid 7 och vaknade 9 och vid halv 12 somnade hon igen och nu sover hon för fulla muggar.. Dissade lunch och morgonvälling!! Inte kul att vara sjukis :(
Själv så sitter jag med en enorm huvudvärk och en ond hals.. Typiskt! Men men det är ju inget att göra något åt mer än att gilla läget!

Nu ska jag plocka undan lite medans Svea fortfarande sover, men nu vet ni iaf va vi har haft för oss i helgen och hur dags rytmen är :)
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0