SaraIdaSofia! -

Over and out!

Kvällens löpning gick tungt, kändes som om mina ben vägde ton!!! Men men, CX'en efter gick iaf bättre :)
Nu är jag på hemmaplan, Svea sover och min man har slummrat till i soffan :P
Själv så ska jag slänga mig i duschen och sedan hade jag tänkt krypa isäng, känner en smula ångest över att vi totalt glömde bort att göra det helgfint idag, detta resulterar i att vi måste ta tag i det imorgon och det är helt värdelöst!! Men men, kanske tjuvstartar ikväll istället :P haha!

Bilder prioriteras alltså inte en kväll som denna så de får helt enkelt bli någongång under helgen!
Imorgon väntar jobb och sedan direkt efter jobbet så åker jag en sväng på gymmet för att sedan bege mej och hämta Sveis och sen är det helgmys hela helgen lång :)
hoppas ni får en bra kommande fredag!! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0