SaraIdaSofia! -

08:00

Sådärja, ännu en helg var här, förhoppningsvis slipper min stora älskling vara sjuk hela helgen, han har då fått sova inatt och det är ju ett bra tecken! Sen hoppas jag ju innerligt att jag också håller mig friskelin :)

Nu ska jag strax åka på jobbet och 4 timmar senare gör jag helg, eftersom jag skippade städningen även denna torsdag så vet jag ju vad som väntar när jag kommer hem.. För med en magsjuk sambo tror jag inte att jag har lika tur som förra fredagen, för er som missade det så hade han STOR städat när jag kom hem från jobbet, varenda vråå glänste :) Men nu får jag nog utfärda denna städning själv ;P

Annars då, shopping och utgång på lördag!? sweeet :)
Sen så hade jag tänkt tränga in nå träning mellan varven :) ska hämta ut mitt guldkort idag också som är klart!! Himla bra, nu bilr det massa roliga pass här fram över!!
Näe nu ska jag skynda mig ut med Turbo innan jag måste åka!
Trevlig helg! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0