SaraIdaSofia! -

Bad update!

Jag har vart lite halv dålig att uppdatera såhär i början av veckan men det beror på att jag har sovit som en kratta och vart sjukligt trött, på två dagar sov jag sisådär 5 timmar och det kändes inte så kul. Men igår så somnade jag som ett barn och sov länge och väldigt gott, dock var jag likförbannat trött imorse =P

Hur som haver, idag har jag och Svea vart och hälsat på Terhi och Nellie och dom små har busat på som sjutton medans vi har druckit kaffe och surrat massa skit :) Himla trevligt!
Nu är vi iaf på hemmaplan, loppan sover och nu blir det filmmys, har vart och snott min bror blueray och diverse filmer, sweet :)
Sen ikväll/inatt är det ju hockey :) Hejja Sverige!!

Jag måste också få beklaga mig lite över att jag känner att jag kommer att bli sjuk och det är ju inte vidare okej.. Förhoppningsvis är det bara falskt alarm och imorgon mår jag bättre.. sjukkänslan kom bara såhär på kvällskvisten från ingenstans.. En fruktansvärd huvudvärk och en täppt näsa! Kul? nope!!
men men bara att gilla läget.

Ha en bra kväll! pussåkram


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nä ve och fasa, skaka av dig sjukan på en gång!! Inte hålla på med såna dumheter som att bli sjuk! :P

2012-01-03 @ 21:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0