SaraIdaSofia! -

Hejja Sverige!

Godmorgon!!
Liten vaknade 6 imorse och jag var väl inte riktigt lika motiverad att kliva upp då men jag hade ju som inte så mycket till val =P
Väl uppe så blev de mys i soffan framför nå barnprogram och sedan avnjöt vi en god frulle :)
Nu har vi nyss kommit in från att ha åkt pulka runt hela holmsund :P
Tänka sig att det kan vara så kul!

Nu busar loppan på och jag passar på att tvär kolla datorn!

Sen känner jag också att jag måste reda ut mitt förra inlägg då jag fått samtal och förfrågan om vars jag blev överkörd ;P Jag blev ju givetvis inte överkörd men när man är sjuk så är det en bra jämförelse över hur kroppen känner sig ;P
Så då var det utrett! ;D haha!

Nu ska vi sätta oss och rita innan det är dags för lunch, idag bjuder huset på fiskbullar och potatis, mums så gott ;D haha!
Sen får vi väl se vad dagen bjuder på, kanske åker vi och grillar eller så åker vi och hälsar på någon rolig filur!
Först måste jag ju få liv i min man sov vakade inatt för att inte missa hockeyn ;D

Ha en bra dag och jag hoppas ni njuter av att vara långledig :)
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0