SaraIdaSofia! -

Helt slut!

Jag är totalt slut som artist vill jag lova, huvudvärken jag besitter är ju långt ifrån att leka med.. Om inte ens treo hjälper då är det bannemej illa :/
Febern kan jag ju inte påstå är så mycket bättre, faktum är nog att den är snäppet värre!
Man får ont i kroppen och blir totalt orkeslös..
Jag har sovit idag å inte lite, först inatt från 23-06 sen så somnade jag vid halv 9 och vaknade 13.15.. Ändå så är jag äckligt trött fortfarande och skulle faktiskt kunna gå och lägga mig nu!!

Men men, jag hoppas verkligen på att må bättre imorgon så man kan återgå till "livet" så att säga..
Nu blir det SOA och mys i soffan hela kvällen lång innan jag ska krypa isäng!
Ha en mysig kväll! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0