SaraIdaSofia! -

Long day!

Hallojsan! Jag skulle se Milan inter igår och den matchen började vid halv 9 typ därikring, men någonstans på vägen så somnade jag (innan ens matchen börjat)
Vaknade sedan av att en liten tjej stog och pickade på mig och sa mamma, mamma.. Klockan var då tolv, jag tog svea i handen och gick till sängen, vi båda somnade om direkt, vid kvart över sju imorse slog jag upp mina blå och klev upp.. Vid halv 8 kommer loppan springandes, pigg och glad!

jobbet idag gick finemang, var pigg och alert hela dagen lång och är fortfarande de =)
Blev dock en lång dag på jobbet, eller jobben.. Slutade 1 på mitt jobb men åkte då till den nya skolan och jobbade 3 timmar till på fritids =) Himla bra :)

Nu är vi på hemmaplan, fått i oss middag och har bänkat oss i soffan :) Svea har fått en skål russin och sitter och myser framför barnprogram och min man ska lägga sig och vila ett tag då han av någon anledning vaknade 11 idag :P
Sen ikväll är det fysträning så jag sitter väl mest bara och väntar på den ;P
Sen blir det att slänga mig i duschen innan jag hade tänkt krypa isäng :)
Näe men jag är taggad till tusen för träningsvärken jag kommer att besitta imorgon!!
Ha en bra kväll! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0