SaraIdaSofia! -

Lördag!!

Svea har börjat sova så himla bra och det är såå skönt, nu somnar hon vid 7-8 och sover utan att vakna till en enda gång fram till klockan 08,30 och det finner jag väldigt bra kan jag tycka :)
 
Nu har vi nyss ätit lite frulle och nu sitter vi och smider planer för dagen, lutar väl åt leos eller busplaneten, men vi får se vars de bär av :)

Igår när jag var på jobbet så slog det mej att vi hade helt missat städningen på torsdag, detta gjorde mig nästan på dåligt humör.. Hatar tanken på att jag måste komma hem från jobbet en fredag och känna att jag måste städa.. Då vill man ju att det ska vara helg, utan måsten.. När jag väl slutar jobbet så åker jag hem och när jag kommer hem så har min underbara man STORstädat heela lägenheten! Åh vad jag blev lycklig :) Helgen var räddad :)

Igår blev en mysig hemmakväll, soa och lite smått och gott :) Inte dum!
Nu ska vi väl starta igång denna dag!
Trevlig helg! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0