SaraIdaSofia! -

Ooops!

Gokväll!!
Tänkte bara göra en snabb liten update innan jag kryper isäng.
Chiabattan blev ju inte sådär superlyckad kan jag väl meddela..
Visst de gick absolut att äta men jag har utan tvekan ätit godare bröd och det vart ju ingen chiabatta iaf :P
Jag ska nog hålla mig till det bröd jag redan kan som ett smäck och som jag vet blir gott!!
Loppan sover och Alexander har åkt på jobbet så nu återstår det bara för mig att krypa ner i sängen men av
någon skum anledning så är jag inte sådär super trött, kan ju dock bero på att när loppan tog sin powernap
idag så fanns det en till som gjorde samma sak ;D

Men men, jag ska ändå bädda ner mej och slå på "jag är zlatan.."
kanske man hinner lyssna klart en skiva nu när man är pigg, annars så
somnar jag bara efter något kapitel och måste alltid försöka hitta igen vars jag somnade nästa gång jag ska lyssna =P

Morgondagen spenderas hemma eftersom lillan fortfarande inte är frisk, det blir barnprogram på tv'n och massa mys hela dagen lång.. Å givetvis ett X antal blöjbyten på löpande band! Kan meddela att det går MASSA blöjor vid magsjuka, tror snart vi använt upp ett paket :P

Näee nu kallar Zlatan på mig!! Ha en mysig kväll! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0