SaraIdaSofia! -

sjukelin!

Gokväll!

Har någon sett bussen som körde över mig igår kväll och sedan ka i backen imorse och backade över mig?!
Kändes ju inte superkul att bli sjuk såhär lagom till en "långhelg"
Ont i halsen, snuva, bestående lock i bägge öronen (så undrar ni varför jag ej lyssnar så vet ni nu vad det beror på) Inte okej. Dock har jag tänkt trotsa sjukan och beger mig därför på jobbet imorgon.. Tror det kallas att leva i förnekelse ;P

Loppan sover och min man har åkt på jobbet så nu hade jag inte tänkt avancera nå mer utan väljer istället att krypa isäng!
Hoppas ni haft en bra dag och att ni slipper stöta på bussen som körde över mej.
Kan ju meddela också att jag misstänker att chaffören även slängt in mig i tvättmaskinen och hett på centrifugen..
Inte schysst!! Akta er!
Pussåkram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0